Sunday 20 May 2012

TUHAN....AKU SAYANG DIA...



hanya Si Dia yang berjaya membuka pintu hatiku...and he is My Inche Abang...


29 November 2011 detik pertama perkenalan kami...sampai ke hari ni kami masih berkenalan...tapi sekarang status kami da lain..hehe...selama 5 bulan lebih perkenalan kami Si Dia berjaya menambat hati aku..walaupun pada mulanya aku agak ragu2 untuk menerima Si Dia...namun kini, semuanya telah berubah...dan aku menerima Si Dia dengan seikhlas hati aku...walaupun perkenalan kami singkat, aku tahu Si Dia begitu menyayangi aku...dengan setulus hati...


selama aku kenal dengan Si Dia memang banyak salah dan silap yang aku buat....tapi Si Dia hanya bersabar dengan karenah aku...yang kekadang agak mencabar kesabaran Si Dia....aku tahu aku salah....dan aku tak patut buat macam tu...tapi semua yang berlaku di luar kawalan aku...aku tak sedar pun apa yang aku buat tu sebenarnya melukakan hati Si Dia...aku akui aku tak matang lagi...walaupun ada yang kata aku ni matang....aku hanya menjadi matang untuk sesetengah perkara jek...selebihnya aku lebih suka buat perangai budak2 aku...sebab aku tak nak semakkan kepala aku dengan benda2 yang tak perlu untuk aku fikirkan....tapi aku salah....bila Si Dia kata aku perlu menjadi berfikir dengan matang mulai sekarang aku agak tersentak...mungkin betul apa yang Si Dia kata...


aku tahu aku selalu menyusahkan Si Dia...walaupun Si Dia kata aku tak pernah menyusahkan dia...tapi aku tetap rasa bersalah sebab selalu susahkan Si Dia...kadang2 aku rasa macam aku ni tak pernah buat sesuatu yang boleh buat dia rasa gembira...sungguh aku tak reti...aku memang failed bab2 nak gembirakan orang2 yang aku sayang...and i'm sorry for that...aku hanya mampu untuk menyayangi Si Dia...
Tuhan, Aku Sayang Dia...



sayang abang....











No comments:

Post a Comment