Tuesday 1 May 2012

selamat Hari Buruh....






SELAMAT HARI BURUH 

KEPADA SESAPA YANG BERKENAAN....HAHAHAHA...
untung ler sesapa yang tak keje hari ni *ditujukan khas untuk aku...hehe* ...kepada sesapa yang kena keje tu...sabarlah...nak cari duit poket gak kan..untuk sesuap nasi...*ayat tak boleh bla...haha...nak puitis saje*...

IKHLASKAN HATI...

DAMAIKAN JIWA...

TENANGKAN OTAK...
ngeeeeee~

tak maw2 serabut2...bukan keje free pun kan...double pay kan...tak pun triple pay...tu lagi masyukkkk....
PEACE!!!


# aku gak yang bakal serabut lepas cuti ni nanti...besok mula la hari serabut sedunia bagi aku...minggu yang paling aku tak suka....yang bakal menyakitkan kepala aku...dan memerlukan aku untuk bersabar pada tahap yang paling maksimum...dan aku harap aku mampu untuk bersabar...dan mampu untuk menharunginya...ALL THE BEST FOR ME...AJA2 FIGHTING.....hehehe....










No comments:

Post a Comment