Friday 25 May 2012

maluuuuuu......huhuhu





malu2 cipan pulak yek....wakakakakaka...



story ni panas lagi....baru jadi petang tadi....and orang yang terkena tu adalah AKU.....huaaaaaaa......GILA MALU......tak tahu mana nak letak muka da....nak tahu insiden apa yang buat aku malu gila petang tadi???? begini al-kisahnya.......huhu...aku habis keje 5.30 petang.....so tadi memang sharp 5.30 aku kuar ofis....malas nak lelama dalam ofis...tambahan pulak kepala aku tengah pening2 lalat time tu....so disebabkan hari ni hari Jumaat maka jalan raya pun akan penuh sesak dengan segala kenderaan....and aku memang sudah sedia maklum pun akan hal ni....before ni aku tak tahu pun setiap hari Jumaat petang akan jammed yang gila babas kat susur keluar jalan tempat keje aku....da kata pun baru keje kan....hehe...so tadi agak lama jugak la aku kena tunggu akak aku.....orang keliling pulak dok usha lain macam jek...and aku just buat dekkkkkkkk jek la...and aku nampak ada la sebuah kereta ni serupa kereta akak aku...dengan penuh confident aku pun pergi la kat kereta tu...and guess what??? AKU SALAH KERETA....huaaaa....selamat la aku tak naik.....kalau tak bertambah2 la malu aku....tah sapa2 punya kereta tah aku ternaik tu nanti...so nak tutup malu aku tu aku buat la aksi2 comel kat tepi jalan raya tu....kakakakaka...orang kata PANDAI COVER TAK PE....hahaha....da la kat situ ada sekumpulan chinese student....tak tahu la apa dorang dok ngutuk2 aku...haha...malas nak amek port..,,tak lama lepas tu aku nampak kereta akak aku...selamat la tak lama sangat aku kena berdiri kat tepi jalan raya tu.... naik lenguh da kaki aku berdiri jek....aku hanya MAMPU KETAWAKAN DIRI SENDIRI JEK LA....TU LA...CONFIDENT SANGAT...KAN DA MALUUUUUUU.....huaaaaaaaaaaa....


#pengajaran bagi aku....lepas ni make sure tu kereta akak aku baru gerak g ke kereta....and kena hafal nombot plat kereta akak lepas ni...hahaha....dan jangan CONFIDENT sangat.....



disebabkan kulit aku ni putih melepak a.k.a cerah *orang yang suka kata aku macam ni....so aku just copy paste jek....hehehehe* orang akan cepat perasan yang muka aku ni akan nampak merah kalau aku ketawa banyak sangat, kepanasan, kepedasan, dan malu tak terkata....macam kes kat atas tadi......huaaaaaaa......maluuuuuuuuu.....and certain orang kata muka aku ni kalau tengah tersipu2 malu kucing maka akan keluarlah 'blushing' aku yang semula jadi...tak main2 tepek2 punya.....hahahaha....natural punya....huahuahuahuahua.....






No comments:

Post a Comment