Monday 14 May 2012

tak pasal2 berubah MARITAL STATUS aku.....kahkahkah




nasihat aku kepada sesapa yang nak isi borang...tak kisah la borang apa2 pun...BESAR2 KAN LAH MATA ANDA....takut tersalah tulis atau tersalah taip maklumat jek...BERINGAT SEBELUM KENA!!!! bulatkan mata tu macam baby ni yek...*sekali pandang comelll....banyak kali pandang rasa seram pulok...huhu*



baru jap2 tadi aku dok isi borang alumni aku...saje nak isi awal2....takut ada pape yang aku nak kene print lagi...My Inche Abang pun da bising sebab aku lambat siapkan dokumen2 aku...hehehe.....tengah2 syokkk isi tu aku tersalah tulis nama diploma yang aku ambil....hahaha...tu la petanda yang aku ni da lama sangatttt tak isi borang2 ni....sampai ambil dip ape pun aku da lupa...ikut hati nak blanko jek...tapi malas pulak....so aku tarik kertas yang lain...selamat ada buat banyakkkk copy...hehehe....kali kedua aku isi aku tersalah tulis maklumat...kat marital status aku, aku tertanda BERKAHWIN....WHATTTTTTT???? B.E.R.K.A.H.W.I.N a.k.a M.A.R.R.I.E.D...... and spontan aku tengok balik kat form yang aku da salah isi tadi...and tanpa aku sedari yang aku TERTANDA BERKAHWIN GAK....huaaaaaaaaa.....gila betul......apa la malang nasib...boleh pulak aku nak TERTANDA salah kat marital status aku tu sampai DUA KALI...selamat aku tak hantar by emel...kalau tak, tak pasal2 status aku yang sememangnya BUJANG ni bertukar ke BERKAHWIN....aiyak!!!!!!! mistake besar tu....tah macam mana aku boleh tak perasan tah....tapi selamat la aku SEDAR GAK SALAH AKU TU...WALAUPUN TERLAMBAT....tapi ok la dari aku tak sedar langsung....BETTER LATE THAN NEVER....HAHAHAHAHA



SEEEEEEERRRRRRRAMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#belum tiba masa lagi untuk aku menukar marital status aku....hehehe..



ketawakan diri sendiri sampai berair mata....huahuahuahua....











No comments:

Post a Comment