Monday 9 January 2012

TENTANG AKU...





assalamualaikum....
first entry yang aku nak tulis ni adalah perihal diri aku...aku hanyalah seorang hamba Allah yang sentiasa mengharapkan keredaan-NYA...sentiasa mengharapkan perlindungan daripada-NYA...sentiasa mengharapkan    rahmat kurniaa-NYA...aku hanya insan biasa yang tiada apa2 keistimewaan..aku hanya manusia yang tidak sesempurna orang lain...

aku adalah aku...seorang gadis urban yang tinggal di ibu kota yang penuh dengan kesibukan manusia tanpa mengira waktu...seorang gadis yang masih tinggal dengan ibu bapanya..sekarang aku seorang PENGANGGUR...ahahahhaa...aku baru jek habis study bulan 11 tahun lepas..masih menanti jawapan daripada kerja2 yang aku da mohon...harap2 ada lubang kerja untuk aku...sebabnya aku da bosan kat rumah ni...HUAAAAAAA.....

hanya inilah contengan tentang aku yang aku dapat ceritakan...hehe..tak boleh lebih2..bahaya...hahaha...



wassalam...

No comments:

Post a Comment