Sunday 22 January 2012

BEBELAN LELAKI vs BEBELAN PEREMPUAN...






pernah korang kena bebel? kalau tak pernah memang bosan la hidup korang...hahaha....hidup aku dikelilingi dengan orang yang suka membebel...hehe...memang happening hidup aku...giler punya gumbira...haha...telinga aku ni da agak tebal jugak la sebab da lali dengan bebelan...haha..giler kentang...kahkahkahkah...dorang semua bebel ada sebab...so aku tak amek port sangat...sebabnya masuk telinga kanan kua telinga kiri...hehehe...

selalunya siapa yang bebel kat korang....mak ke abah? dua2 pun bagi aku sama jek...bebelan lelaki lain daripada bebelan perempuan...sebab apa aku kata beza sebab kalau lelaki bebel dorang akan bebel kat orang yang dorang sayang...dan yang ada kena mengena dengan hidup dorang...kalau perempuan dorang akan bebel akan yang macam2 punya...even orang tu tak ada kena mengena dengan hidup dia...and perkara bagi orang lain nampak elok ajek tapi kalau tak kena kat mata dia siaplah...memang kena bebel la jawabnya...hahaha...tapi kedua2nya bebelan membawa kepada kebaikan..tak ada yang suka membebel tanpa sebab...kalau ada tu MERAPU namanya...hikhikhik....

pape pun masing2 punya pendapat masing2...lagipun statement yang aku bagi tu statement subjektif...haha...ada seseorang suka kata word subjektif kat aku..so da termelekat lak....hahaa...back to the topic...siapa pun tak suka kena bebel...hingaq wooo...tapi kadang2 kita perlu dibebel bagi kebaikan diri sendiri...ek? ada ke macam tu...haha...


hahahhahah


wasalam...



No comments:

Post a Comment