Sunday 15 January 2012

GRRRRR....SEMUA SEBAB KAU!!!!!



nape ttbe aku naik hantu...jangan ditanya kenapa...tu semua kerana dek makhluk Allah yang bernama NYAMUK...malam tadi tidur aku memang tak lena dek kerana nyamuk2 yang menyerang bilik tidur aku...huaaaaaaa...banyak kali gak la aku terjaga hanya kerana SI DIA...habis segala sumpah seranah aku da jampi kat nyamuk2 tu semua...bunyi macam jahat gila...tapi dorang lagi jahat...dorang yang menyebabkan tidur aku terganggu...penyudahnya matahari da naik baru aku dapat buka mata...kemengantukan kemelandaan...tu yang malas nak bangun tu..selamat subuh aku tak terbabas...haha...


kekenyanyan la tu...habis darah aku kau hisap...GGGRRRRRRRR....


amboiiii...kemain lagi nyamuk ni menjawab...nak kena ni...


KATAKAN TIDAK PADA NYAMUK! 



AKU BENCI NYAMUK!!!!! HUH!





No comments:

Post a Comment