Monday 9 January 2012

ITU BUKAN AKU!!!





contengan kali ni mengenai aku juga...aku ada 6 beradik...5 perempuan dan seorang lelaki...akak aku yang pertama da kahwin..yang kedua baru bertunang..dan yang ketiga bride to be...ehehehe...dan aku...aku masih aku...haha....

tapi aku tak tahu kenapa setiap kali aku pergi kenduri kahwin orang, tak pun bila kawan2 mak aku datang rumah, terserempak ke, terselisih ke, dorang semua akan kata aku yang da bertunang...aku yang akan berkahwin...HUAAAAAAAA....TEKANAN BETUL!!!!!!!

tu bukan aku la...tu semua akak2 aku....BUKAN AKU....huhuhuhu...adakah semua ini petanda yang aku akan berkahwin awal???? OHHH.....TIDAAKKKKKK.....umur aku pun tak melayakkan lagi untuk aku mengundi...hadoiiiii...apatah lagi nak jadi TUUUTTTT....

diharapkan makcik2, akak2 di luar sana jangan lah kata saya macam tu lagi yek...memang la baik apa yang diucapkan tu...tapi aku masih terlalu muda untuk semua tu...makan sendiri pun mak yang masak....apatah lagi nak bagi hubby aku makan....memang makan magi jek la tiap2 hari...hahahaha....


wassalam...

No comments:

Post a Comment