Thursday 12 January 2012

PERCAYALAH...




jangan xpercaya....percaya jek..

"percayalah kasih ku lama tersulam...
di ruang paling dalam...
terlalu jauh xtersergam...
ku akui...
dugaan datang jua pergi...
rela ku menghadapi...
dengan semangat suci doa bersemi...."

ni bait2 kata siti nurhaliza...kalo xsilap tajuknyee "percayalah"...hehee...aku belasah jek lagu ni...betul ke tak liriknye itu belakang kira...hahhahaah...

ape yang aku nak cerita kat sini ialah aku telah melakukan kesalahan yang terbesar dalam hidup aku...kesalahan yang pasti akan aku kesali seumur hidup aku...kerana terlalu menurutkan kata hati...masa depan aku yang mengjadi taruhan...gila kan..memang aku gila...sebabnya aku jek yang berani buat macam 2...HANYA AKU....

di sini aku ingin berpesan kepada kawan2 aku di luar sana...jangan terlalu ikutkan hati...nanti mati...memang pun ni yang akan terjadi...aku telah alaminya...memang perit....n TERSANGAT PERIT...
ingatlah kata2 ni...BE RATIONAL....DON'T BE EMOTIONAL...


wasalam...



No comments:

Post a Comment