Thursday 12 January 2012

PELUANG KEDUA...




bagi korang patut ke seseorang itu diberi peluang kedua?  bagi aku mereka2 itu patut diberi peluang kedua.... tak ada manusia yang tidak pernah buat kesilapan...sebabnya TAK ADA MANUSIA YANG SEMPURNA DI MUKA BUMI ALLAH INI...

contengan aku hari ini ingin menceritakan mengenai peluang kedua....pernah korang mendapat peluang kedua selepas korang melakukan kesalahan????  

mungkin ada yang dapat...mungkin ada yang tak dapat....bergantung kepada insan yang ingin memberi kita peluang kedua itu...dan aku...aku tersangat bertuah kerana mendapat peluang kedua selepas aku membuat kesalahan yang amat besar...TERAMAT BESAR....

di sini aku ingin mengucapkan MILLION TERIMA KASIH KEPADA INSAN YANG TELAH MEMBERI AKU PELUANG KEDUA....AKU AMAT MENGHARGAINYAA..N AKU TAK AKAN MENSIA2KAN PELUANG YANG DIBERIKAN KEMBALI ITU...AKAN AKU GUNAKANNYA DENGAN SEBAIK2 NYA....

kalo ada orang seseorang yang buat salah dengan korang, berilah peluang kedua kepada mereka2 itu...dengan itu mereka2 akan cuba memperbaiki diri mereka dengan peluang yang diberi....mudah2an mereka2 itu akan menyesal di atas perbuatan mereka2 itu....


wasalam...

No comments:

Post a Comment