Thursday 12 January 2012

MIMPI BERMADU????





malam tadi aku bermimpi hidup bermadu.....huaaaaaaaa.....adakah ini akan menjadi realiti??? OHHHH.....TIDAKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!

hahaha...memang la orang kata mimpi tu mainan tidur...tapi kadang2 mimpi tu akan membawa makna akan sesuatu perkara...seandainya kita tahu untuk mentafsir mimpi...hehehehe....tetiba terase nak jadi ahli nujum macam Pak Belalang...hahaha....

back to the mimpi...xoxo...aku tak tahu la macam mana aku boleh termimpi sampai macam tu...mintak simpang weh jadi madu....AKU TAK MAHUUU!!!!!...hahahahaha..siapa mahu jadi madu? perit woooo....orang kata la...tapi tak semuanyaa...kan?? mimpi tu bermula dengan aku terus da ada madu...hahaha...yang aku ni jadi isteri kedua...dan yang aku pelik tu...macam mana la aku boleh termimpi akan menjadi isteri kepada first love aku...hahahaha...orang tu da bahagia pun dengan orang tersayangnya...huhuhu...aku tak ingat siapa pulak madu aku tu...lupa sudah...haha...sebabnya alarm handphone aku da berbunyi.....tak sempat nak tatap muka madu aku tu lelama...nak kasi ingat sikit...kahkahkahkah....

siapa tak kenal dengan Salleh Yaacob...selebriti yang beristeri 4...haha...da cukup kuota da tu...hehe...semua madu2 beliau hidup aman bahagia...tak ada nye nak bercekau memanjang....beliau pandai menguruskan isteri-isteri beliau...kira ok la tu kan....pandai amek pandai jaga...hahaha...

pape pun aku harap mimpi aku TAKKAN MENJADI KENYATAAN....AMIN...heheee....


wasalam..

No comments:

Post a Comment