Saturday 30 June 2012

bantal busuk???




not this one haa..aku punya wangi taw!!!



gaya kita serupa bila beraksi dengan bantal busuk kita....hahaha...*konon*



BANTAL BUSUK....biasanya perempuan ke lelaki yang ada bantal busuk???? aku ngaku la yang aku memang ada bantal busuk...DUA lagi....hahaa....kalau nak tidur tu memang aku cari bantal busuk aku jek...hehehe....tapi tak la sampai TAK BOLEH TIDUR kalau tak ada bantal busuk aku tuu....just rasa tak selesa jek la...sebab da biasa peluk,,,,nak tidur tu boleh jek...siap lena lagi...kakaka....bagi aku tak kisah la pasal sapa ada bantal busuk ni....perkara ni tak kira gender...suka hati korang la kalau nak ada bantal busuk ke tak....IT'S UP TO U...tak ada sape nak halang pun....tapi bagi sesapa yang memang OBSES dengan bantal busuk dia tu mmg agak dangerous la...hehe...sebab emmmm...hehehe...pandai2 la fikir sendiri...hahaha...*bahaya kalau aku bagi tahu kat sini...kaka*









No comments:

Post a Comment