Friday 29 June 2012

DULU & SEKARANG.....





  • DULU.....aku masih budak hingusan...lintas jalan pun tak pandai...*tu yang sampai 'ter'eksiden tu...hehehe*...menangis tu selalu jek...hoho...*hobi dimasa lapang...*
  • SEKARANG....da jadi anak dara da....*hahaha...ayat tak boleh bla*...mak dara tu on the way....kakaka....

  • DULU....masa kecik2 tak payah nak fikir pape masalah...yang budak2 tahu KITA ENJOYYYY!!!!!
  • SEKARANG.....da meningkat dewasa ni macam2 masalah nak kena fikir....penat woooooo.....andai dapat ku putarkan masa.....akan ku pilih untuk jadi budak2 sentiasa....hehehe....

  • DULU.....kawan jek dengan semua orang....kalau orang tu tak nak kawan dengan kita...tak pe...cari kawan lain...hati kawan pun tak payah jaga sangat...kata pun budak2....ape ade hal....haha...
  • SEKARANG....kena pandai pilih kawan...kena pandai jaga hati kawan...*hati sendiri, sendiri jaga...huhu*...sebab sekali dia tersentap...terus terputus persahabatan....hanya bergelar 'kawan' pada pandangan orang lain...sedihnyaaaa....huhu

  • DULU....selalu g kenduri kawan2 parents jek....
  • SEKARANG....da kena pergi kenduri kawan2 sendiri....hohoho......*bukan aku masih budak sekolah lagi ke???? haha...perasan lebih!*

  • DULU....kami cuma kawan....
  • SEKARANG.....dialah kekasih hati aku...yang aku teramat sayang....he is My Inche Abang...hehehe..

  • DULU....masa kawan...tak pandai nak nak merajuk2...tak pandai nak sedih2...tak pandai nak bermanja2...tak pandai nak buli2....*buli2 yang baik2 yek...*
  • SEKARANG....aku memang kuat merajuk...haha...kena marah sikit jek aku akan sedih....walaupun sebenarnya tak kena marah pun...sentap lebih...kakaka....*macam budak kecik*....and bila sedih tu mula la 'air terjun' aku ni laju jek turun...huuuuu...tang ni yang tak boleh tahan ni...payah woo nak tahan 'air terjun' ni dari turun...perlukan semangat yang kuat...bagi orang cengeng seperti aku....*harini  pun aku empangan 'air terjun' aku hampir banjir...hoho...selamat sempat tahan...kalau tak malu jek hujan kat ofis....huhuu...sendiri buat salah...PADAN LA DENGAN MUKA AKU!!!!! buat perangai sape suruh...kan da kena!*

  • DULU....sesuka hati aku jek nak makan ke tak...nak pergi memana....sorang2 ke, berteman ke tak....ikut suka aku jek...sebab tak de sape nak ambik tahu *parents tu mmg la amek tahu...tapi kita suka buat pekak telinga....haha...tapi aku ni anak yang baik..kekdg tu ikut gak...hehe*
  • SEKARANG....since i have My Inche Abang...semuanya dia jaga...* walaupun bukan 100%...b'coz he is not my halal yet...hoho*....and jadi kepantangan bagi dia kalau sayang dia ni kua sensorang....haiyak!!! 



banyak perbezaan antara diri aku yang sekarang dengan yang dulu...yang kekadang buat aku terfikir...betul ke aku ni da dewasa???? banyaknya perkara aku nak kena fikir...SO TIRED!!!! sebab aku selalu fikir aku masih budak sekolah...yang masih hingusan...yang suka2 main2...suka buat semua perkara bukan perkara yang serius untuk difikirkan...sampai la terjadi sesuatu hari ni...yang buat aku banyak berfikir...sampai air mata aku hampir menitis...aku tahu aku banyak buat salah pada dia...and semua perselisihan faham/pertengkaran/pergaduhan tu semua tu berpunca daripada aku...aku sedar semua tu....and aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik untuk dia...seperti mana dia cuba untuk menjadi yang terbaik untuk aku....I WILL TRY MY BEST....for our relationship...LOVE U ABANG.....










No comments:

Post a Comment