Saturday 9 June 2012

MENANTU PILIHAN ke HARAPAN???? haha







hehehe......hahaha.....kakakakka....



kenapa tetiba aku post pasal benda alah ni??? saje jek....tak ada keje.....kakakaka....orang selalu kata muka yang baik tu perangai dia mesti baik belaka...tapi tak jugak...sebab DON'T JUDGE BOOK BY ITS COVER....tapi muka seseorang tu kekadang memainkan peranan gak....contoh paling mudah la kan...nak cari calon suami/isteri....kalau si lelaki muka bengis mesti la awal2 kena reject...kan...haha....yang si perempuan pulak bagi yang muka comei lote tu kira advance bagi dia la...hehehe... and si lelaki akan mencari yang wajah keibuan...INI FAKTA....hahaha....perkara yang selalu kena kat aku bila orang tengok muka aku...dorang akan bajet yang aku ni PANDAI/POWER/TERER/.PAKAR dalam segala perkara....segala segi...dan segala sudut...perggghhhh....gila tinggi expectation dorang kat aku....HAKIKATNYA???? ngeh3....hohoho....JAUH PANGGANG DARI API....hahahaha....masa aku praktikal dulu,  akak2 kat ofis aku ada dok kata wajah aku ni wajah MENANTU PILIHAN.....mata kerong ke apa dorang ni...haha...aku tersengih jek la...malas nak mengiyakan....padahal aku rasa aku ni berwajah MENANTU HARAPAN jek la...hahaha...harapan yang hanya tinggal harapan....xoxoxo...yang tak tahan tu kawan2 aku pun ada yang kata aku macam tu...macam mana tu????? *thinking*




ish3....critical thinking ni....hahaha....





No comments:

Post a Comment