Thursday 21 June 2012

be POSITVE or NEGATIVE???





 
+VE OR -VE???



satu insiden yang bagi aku agak memalukan aku da berlaku hari ni....yang sampai sekarang aku masih mengharapkan apa yang berlaku tu hanyalah mimpi semata2....tapi ternyata semuanya MEMANG REALITI...aku tak tahu nak fikir positif ke negatif??? sebab aku memang TAK SUKA si polan ni dari pertama kali aku masuk ke sini...first impression yang si polan ni bagi kat aku da memberi gambaran yang kurang baik...begitu juga dengan hari2 seterusnya......dan aku sangat RIMAS dengan si polan ni...maka aku buat keputusan untuk menjauhkan diri aku daripada si polan ni....dan hari ni dia hampir berjaya menitiskan air mata aku....bukan air mata gembira...tapi air mata sakit hati./geram/marah/sedih dan perasaan lain yang sememangnya NEGATIF.....dua kali aku cuba untuk menahan air mata aku daripada gugur...aku tabahkan hati...aku kuatkan semangat....aku cuba buang segala yang negatif yang aku fikir pasal si polan ni...aku malas nak semakkan kepala aku dengan mengingati MIMPI NGERI antara aku dengan si polan ni.....AKU TAK HINGIN!!....akan aku  lupakan apa yang da berlaku hari ni....yang bagi aku hanya SEJARAH HITAM yang memalukan aku seumur hidup....





I BELIEVE....








No comments:

Post a Comment