Thursday 12 January 2012

LEPAKING WITH MY LITTLE BRO..





semalam aku keluar dengan adik lelaki aku...adik aku tu tiap kalo aku balek mesti ajak aku keluar...haha...sebabnyee dia nak paw aku main game...yang membayarnye da sah2 la aku....adik pnye pasal kan...haha..

kesian kat adik aku 2...kalo kua dengan aku jadi peneman jek la...sebagai upah aku belanje dia main game...2 yang dia suka...yang aku ni pulak kalo nak beli barang mesti aku survey dulu harganya...haha...nak wat perbandingan la katekan...hehe...pendek kata NAK JIMAT KOS...hahaha...

adik aku 2 pn ikut la mane pn aku g...aku ke hulu ea ke hulu, aku ke hilir ea ke hilir...haha...kesian pn ada gak...tp 2 la..sape suruh ea nak ikut...

nak balik suda...sementara nak tngu bas yang nak g rumah aku..aku g wat keje gile...haha...nak taw keje ape..



aku g wat PHOTO SHOOT...haha...SNAP SANA...SNAP SINI...KLIK...KLIK...KLIK...berbunyi2 enset aku kat perhentian bas 2...hahha...mmg aku sowg jek yang ada enset kat situ...HOHOHOO...pas2 ley lak ada sowg pemandu bas 2 usha2 aku dengan adik aku...dia pelik kot dengan kteowg..haha...da 2 berjanggut lak aku nak tngu bas dia 2...TENGOK! KAN AKU DA WAT KEJE GILA...haha


wasalam...


No comments:

Post a Comment