Saturday 21 January 2012

PADAN MUKA AKU #2....



macam ni la emosi aku tadi kat amcorp mall...huaaaaaaaaaaaa.....


AARRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......
padan dengan muka aku...tu la ...lain kali tanya perabes...kan da kena...sia2 jek melayang duit aku hari ini....aku baru balik dari shopping tadi...ada la kenan dengan satu seluar ni...memula tengok harga murah...murah tak murah la...tapi kira berbaloi la...sekali masa nak bayar harga dia....PERRRGGGHHHH.... BERGANDA2 harga dia dari harga yang aku tengok tadi...nak tak nak aku bayar gak la...mahu tak terkejut beruk aku kat kaunter tu...tapi sempat cover muka lagi...kalau tak memang da jatuh da rahang aku kat depan akak2 kat kaunter tu...maluuuuu kot....penuh confident nak bayar sekali MAHAL GILA BATAK SELUAR TU...tapi tak pe la...kain seluar tu pun best...and aku pun memang nak kena beli seluar macam tu...huhuhu...

moral of the story: lain kali tanya betul2 harga barang tu...jangan confident sangat...kalau tak korang akan jadi macam aku gak...ttbe terus jadi PAPA KEDANA aku hari ini...MUAHAAHAHAHAHAHA....


wasalam...

No comments:

Post a Comment