Thursday 19 January 2012

GIRL'S LEPAKING....




Hari ini kami buat GIRL’S LEPAKING time senja2…hahaha…tak la senja pun sebenarnya…time petang jek pun…tetiba kawan2 aku ajak pergi rumah kawan aku yang sorang ni…so memandangkan ada driver yang akan ambil aku…and I on jek…yang kawan aku ni pulak bawa kereta da macam drift…seram gak la aku naik dengan dia…dulu pun aku pernah merempit dengan dia…hahaha…sesampai jek semua dok termenung…bila da duduk ape lagi…semua start la berpok pek pok pek…hahahaa….segala gossip pun keluar la…dari yang aku tak tahu terus jadi tahu…hahhaa….giler betul….ni la selalu terjadi bila kami mula buat meja bulat..kahkahkah…

Segala sejarah, segala ensiklopedia akan terbongkar pabila kami mula bercerita…termasuklah kenangan masa sekolah…haha…yang si polan dengan si polan ni…yang si minah ni pulak tengah hot dengan sorang minah ni…macam2 cerita ada…lengkap....manis, tawar, pahit, payau, masin , masam….rasa ape jek yang tak ada…bila da bosan mula la ke topic yang hot…yakni bab kahwin…haahaaa….tang ni memang buat kami semua ketawa terbahak2, berguling2, berdekah2, mengekek bersama….part ni memang dorang semua laju jek…

Walaupun kejap jek masa kami bersama, namun tetap best…aku mula rindu masa sekolah aku…kumpul sesame dengan dorang…cerita itu…cerita ini…
REALLY MISS THAT MOMENT…AND REALLY MISS THEM….


wasalam...

No comments:

Post a Comment