Tuesday 29 May 2012

timba pengalaman....







hari ni merupakan hari pendaftaran bagi budak2 baru lepasan SPM.....kira adik2 la bagi aku..umur aku pun tak la jauh sangat dari dorang...nak mengundi pun tak layak lagi...hahaha...ni first time aku nak handle benda alah ni semua....so buat2 berani jek la...padahal kecut jugak....huaaaaa....kang tersalah key-in data mati aku...huhu.....hari pendaftaran ni seharian suntuk....so memang aku kepenatan gila....naik kejang kaki aku sebab duduk lama sangat....huhu...and muka aku pun rasa kejang gak...sebab aku asyik senyum jek kat student...haha...


aku memang solute gila la kat budak2 ni...result dorang MEMANG GEMPAK HABIS!!!!!! da la pandai...cantik/lawa/comeiii/hensem....cukup pakej la...hahaha...My Inche Abang siap pesan kat sayang dia jangan ngorat anak2 ikan ni....hahaha....aku ketawa jek....ada satu insiden yang agak pelik berlaku masa aku uruskan pendaftaran student2 baru ni....akak2 yang lain (rakan sekerja aku) sibuk dok interview budak2 ni...tanya dari mana, asal mana, macam mana dok kat kolej...selesa ke tak...macam2 la...sampai aku jek...AKU DIAM....hahahaha...gila sombongkan......orang lain dok pot pet pot pet...aku pulak diam seribu bahasa.....bukan aku tak nak borak2 dengan dorang...aku da la tengah mengantuk gila2 babas...dengan penat semalam yang tak hilang lagi...kena pulak handle benda alah ni...memang tak la....huhuhu...so aku dok diam2 settlekan hal aku jek la...


sampai la ada sorang student laki ni dok tegur aku...tanya aku ni student ke lecturer???? hahaha....student yang dok tanya aku....aku tak tanya pape pun kat dia....haha...aku senyum jek bila dia tanya macam tu...then aku jawab la...aku ni staf untuk kaunter yang aku handle tu....and mat tu just say 'owww'....lepas tu akak2 kat situ semua kecoh...katanya. dorang semua dorang yang tegur student dulu....sampai aku jek, student yang tegur aku....kakakaka.....aku senyum jek la....


macam2 yang aku da tahu sejak aku masuk keje kat sini....kira ok la bagi aku...hehe....bak kata orang timba pengalaman.....nanti senang....xoxoxo...







No comments:

Post a Comment