Sunday 27 May 2012

selamat pengantin baru....









hari ni merupakan majlis perkahwinan akak aku yang nombor tiga...hehe....

SELAMAT PENGANTIN BARU 

to my lovely sis....semoga ikatan mereka sampai ke syurga....and hope dapat anak2 yang soleh dan solehah...aminn....segala persiapan da siap da kot...hehehehe....tinggal tunggu besok jek...and aku akan menjadi pengapit akak aku...as usual...huhu....masa kakak aku yang pertama kahwin pun aku la pengapitnye....and untuk akak aku yang kedua pun maybe aku pun jugak la pengapitnye...huaaaaaa.....


malam ni (26.5.2012) malam berinai bagi akak aku yang bakal melangsungkan perkahwinan dia besok....and tukang memakaikan inai tu adalah AKU....hehehe...tapi disebabkan aku ni da LAMA SANGAT TAK PAKAI INAI...maka tugas tu aku serahkan kepada kakak aku dan adik aku....aku MEMANG TAK RETI NAK PAKAIKAN....kang comot aku gak yang bakal dipersalahkan....al-maklum la...zaman terakhir aku pakai inai pun masa aku form bape tah.....form 3 kot...since that aku tak pernah pakai inai da....berkurun tu....pastu tetiba nak suruh aku pakaikan....memang tak jadi la jawabnya.....so better aku tak payah pakaikan....hehehe....semoga perjalanan majlis ni nanti akan berjalan dengan sempurna dan jayanya.....tak tahu nak taip ape da....no idea at all....*My Inche Abang da bising suruh sayang dia ni tido...so I got to go....hehehe*









No comments:

Post a Comment