Monday 21 May 2012

OHHH,,,MONDAY!!!



HUAAAAAAA....



so do I...really hate it...huhu...


M.O.N.D.A.Y

gila malas aku nak datang keje pagi tadi....selamat la baju2 keje aku da siap gosok semalam lagi....pakej untuk seminggu terus...haha...tak yah aku nak gosok2 da...tema tudung aku minggu ni bakal berwarna hitam belaka.....hahaha...sebab aku da tak larat nak gosok stok tudung untuk seminggu....hanya TUDUNG SEGERA jek la aku pakai...yakni tudung syria....hehehehehe...tapi tengok mood aku gak la...kalau mood rajin da mai tak pakai la aku tudung tu..ngeeeeee~ mood belit2 tudung pulak mai....kahkahkahkah....

setiap hari ISNIN semua staf kat ofis aku semua dok LEMAU BELAKA....sebab MONDAY SICKNESS....hahahaha...sapa jek suka hari ISNIN...aku pun tak berapa suka...tapi time aku tak keje SEMUA HARI AKU SUKA...HAHA..TAK ADA HARI YANG AKU TAK SUKA PUN...HEHEHE....bila da keje ni memang MONDAY tu jadi MUSUH KETAT AKU....wakakakakaka....nak tahu hari ape yang yang jadi KESUKAAN aku???? tungguuuuuuuu....pada hari yang aku suka tu aku akan wat entry yek...haha...



ni la tudung segera aku...tudung camni jek la yang aku akan pakai sederet seminggu ni...haha...betul2 sebijik macam ni la aku pakai tudung...*gila pemalas anak dara ni nak gosok tudung* walaupun baju2 kurung aku berwarna-warni aku TETAP MALAS NAK GOSOK TUDUNG LAIN....hahahaha....








No comments:

Post a Comment