Sunday 6 May 2012

AKU PALING TAK SUKA....



perkara yang paling PANTANG bagi aku....MENYUSAHKAN ORANG LAIN....
memang aku cukup pantang kalau aku nak buat sesuatu perkara tu kena mintak pertolongan orang lain....



aku memang tak suka kalau kena menyusahkan orang lain untuk membereskan perkara yang aku kena buat....
kalau boleh aku memang nak buat semua sendiri..
tanpa memerlukan bantuan orang lain...
tanpa menyusahkan orang lain..
tanpa buat orang lain rasa tak selesa...
tanpa menyakitkan hati orang lain bila aku kena tanya banyak2 kali untuk memastikan semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang...
bukan niat aku nak menyusahkan korang...
tapi kalau korang rasa aku menyusahkan korang lepas ni aku takkan mintak tolong da...
aku tak suka nak mengungkit2....
tak pe la....aku halalkan semua pertolongan yang pernah aku bantu dulu...
mungkin ini akan menjadi pertolongan terakhir yang aku akan mintak dari korang....


AKU MINTA MAAF KEPADA SESAPA YANG PERNAH AKU SUSAHKAN DULU, KINI 
DAN SELAMANYA....









No comments:

Post a Comment