Saturday 12 May 2012

OBSESIKU....






ni lah obsesi aku sekarang....tah sejak bila aku mula gila dengan jubah....haha



first jubah aku yang aku beli yang murah2 jek...jenuh gak la nak mencari yang berkenan di hati....sebab aku tak suka sangat jubah yang terlalu banyak manik2...sarat sangat...i just want a simple one...yang sedap jek mata memandang...macam my first jubah...coraknya ala2 cina sikit...hehe...tapi payah nak cari jubah yang kosong....jubah2 yang ada kat pasaran sekarang yang aku perasan banyak manik, and selalunya manik2 tu sarat kat bahagian dada jubah tu...kadang2 kat bahagian pinggang jubah...huaaa....i don't like that one...and harga2 jubah ni agak mahal la...kalau tak cecah beratus tak sah...kalau ada yang bawah seratus pun kain dia tak best sangat...and corak biasa2 jek....huhu...and aku akan mulakan operasi mengumpul jubah pulak...hehehehe...



lawa gilaaaa....kenan di hati...haha...harga CONFIRM beratus...













No comments:

Post a Comment