Thursday 24 May 2012

BAKAL MERTUA vs BAKAL MENANTU....huhu




gambar hiasan semata2....



kenapa aku tetiba buat entry ni??? sebabnya petang tadi aku dengan officemate aku dok cite2 pasal mak mertua ni....hehehehe...saje nak hilangkan bosan sambil2 buat kerja tu kan...then keluar la satu cerita tentang si polan ni....mak si polan ni bagi si polan tu masa 2 tahun untuk cari calon isteri....kalau tak dapat mak dia akan carikan dia jodoh...huaaaaaaaaa.....seram gila aku dengar statement mak si polan ni....before ni si polan ni ada bawa 2 perempuan untuk diperkenalkan kat mak dia la...penyudahnya KEDUA2 PEREMPUAN TU MAK SI POLAN NI TOLAK MENTAH2....sebabnya yang sorang tu ambil jurusan perhotelan masa study...and lagi sorang tu pasal apa tah...tak ketahuan pulak...sekarang si polan ni da ada awek pun..and dia agak takut nak perkenalkan kat mak dia....sebab TAKUT KENA REJECT LAGI...tak ketahuan pulak la apa syarat2 yang mak si polan ni nak untuk menjadi menantu dia....tapi aku agak seram gak la dengar cerita kawan aku ni...kot terkena kat batang hidung sendiri tak naya namenye....hahahaha... *imaginasi terlebih sudah*...gila la nak jadi menantu kena lepas syarat berbagai2.....serammm woooo.....ada gak yang tak kahwin2 nanti kang....kahkahkahkahkah....



#mesti mak si polan tu ada sebab dia sendiri kenapa dia tolak mentah2 perempuan2 yang si polan tu kenalkan...naluri seorang ibu kan kuat....hehehehe....





persiapkan diri sebelum jumpa bakal mertua...hahahaha....*untuk orang lain yek...bukan aku....hehe*









No comments:

Post a Comment