Thursday 24 May 2012

jangan tanya aku lagi....hehehe....




mesti terselit salah satu hadiah aku dalam2 banyak2 ni....haha....*konon*


petang tadi aku and My Inche Abang pergi shopping beli hadiah kahwin for my sis's weeding....kami memang buntu nak beli apa....dari satu kedai sehinggalah ke kedai lain....pening kepala nak beli apa....survey jek lebih...beli tak pun lagi...masa majlis akak aku yang first aku bagi jigsaw puzzle jek...walaupun harga dia beratus....aku beli gak...sebab da tak tahu nak beli apa...huaaaa.....kopak jap aku time tu...hahahaha....aku malas nak beli barang2 dapur ni...macam periuk belanga ke, pinggan mangkuk ke....adoiiiiiiiiiii.....tersangat la malas....sebab tak tahu nak pilih....plus nak kena tengok bermacam jenis barang....lagi la aku malas....hehehe...penat gak kena bebel dengan My Inche Abang sebab kemalasan aku ni....haha...tapi aku wat dekkkkkkk jek.....ngeeeeeeee~
and finally kami pun pilih la satu barang ni...belasah jek la labu....tu pun lepas fikir masak2....kahkahkahkah.....tak larat nak fikir da....and kami terus bayar......




ni la yang kami beli....hahahaha...kalau akak aku tak pakai siap dia!!!! penat da tawaf satu mall tu...huhu







No comments:

Post a Comment