Tuesday 1 May 2012

AKU vs MODEL




taw dak ni pentas apa???
ni namanya 'runway'
tempat hat model2 nak buat catwalk tu...



tu dia...model da mula catwalk....
cayalah...haha


ape kehal nye pulak aku buat entry ni kan...sebabnya...aku sendiri tak tahu kenapa orang2 selalu kata aku jalan macam model...huaaa....gila sakit hati...sapa tah kuarkan statement ni...tah celah mana catwalk aku tah...memang kerong betul mata dorang tu...sorang dua jek cakap tak pa lagi la...tapi ni da ramai yang habaq perkara sama kat aku...
aku bukan apa...aku memang tak suka orang kata aku jalan lagu tu...padalah aku jalan sepah jaa...tak la catwalk pun...*konon*


macam ni la gaya aku jalan yang sebenarnya...haha..caya tak???
sepah kan...



masa sekolah dulu aku malas nak aktif dalam apa2 jenis sukan pun...mahupun sekadar suka2...yang wajib jek la aku terpaksa kena buat gak...kalau tak memang aku tak nak buat...ada satu insiden yang memang aku tak boleh lupa sampai sekarang...huhu...sadis gila....time tu aku ada subjek Pendidikan Jasmani (PJ)...kita orang memang wajib buat benda alah ni yakni lompat kijang, lompat jauh....sebab nak sumbang markah kat rumah sukan katanya...and kita orang buat time PJ jek la yang dan...budak2 sekolah aku memang jenis suka tawaf sekolah...rewang sana sini...and port kami buat lompat2 ni dikerumuni orang which is student lelaki...grrrrrr...benci gila aku...time aku nak lompat pulak ramai orang...and aku buat tak tahu jek la....aku mula la nak melompat...buat lompat kijang...and aku pass..hehehe...pastu ada pulak sorang mat ni cakap kat aku macam ni...


lelaki itu:   "weh...ko lari macam model la"...(then dia buat ketawa jahat)

aku:  *jeling maut kat dia*... "ada aku kisah???"



sejak tu aku memang malas nak aktif dalam apa2 sukan pun...rasa nak menangis jek time tu...huhu...and since that orang suka kata aku jalan macam model...grrrrrr....benci gila...sampai melekat time aku praktikal...orang still kata perkara yang sama...sudahnya aku biarkan jek la...malas nak simpan dalam hati da..kang aku gak yang sakit hati!!!!
SABAR JEK LA...



ni la step2 nak buat lompat kijang...
aku lupa da cane nak lompat benda alah ni...haha...






No comments:

Post a Comment