Saturday 19 May 2012

MY BIG DAY.....






AKHIRNYA AKU BERJAYA MENGENGGAM SEGULUNG DIPLOMA....


19 MEI 2012...MY BIG DAY.....hehe...bukan My Wedding Day haa...tapi My Convocation Day...and orang2 yang aku sayang ada bersama2 dengan aku untuk menyambut My Big Day...and I'm so happy...and very2 happy...and My Inche Abang pun ada...hehe...siap ter'interframe' dalam gambar konvo aku...aiyakkk!!!!! macam mana aku nak gantung gambar tu??? hohohoho...sah2 ramai yang akan tanya sapakah dia lelaki itu???? aku bukan ada abang pun..takat abang ipar tu ada la...ngeeeeeeee~


dalam dewan masa berlangsungnya majlis konvo tu cukup buat aku mengantuk..dengan tido yang hanya 2 jam lebih...huaaaa...rabak mata wa....huhu...nak tunggu turn naik pentas memang berkurun aku nak kena tunggu...and bila sampai turn aku mula la rasa gemuruh jiwa dan raga....hahaha...and aku tak tahu reaksi muka aku macam mana masa orang2 dok tangkap gambar aku...kakakakka....redha jek la....


lepas habis majlis konvo tu dengan segeranya aku keluar dari dewan...hehehe....and My Inche Abang bagi sayang dia bunga...terkejut??? agak la...tapi aku buat muka selamba jek....kakaka....gila pandai berlakon....hahahahaha...walhal hakikatnya SSSHHHH!!!! RAHASIA....and kami pun memulakan sesi fotografi...hehehe...

#to mak abah....terima kasih kerana ada pada Hari Kebesaran anak mu ini...kalau tak ada  mak abah tak lengkap la Hari Konvokesyen anak mu ini...*tak dapat aku bayangkan kalau parents aku tak ada...mahu aku menangis jek nanti...huhuhu...sadis woo....* SAYANG MAK ABAH....DAN TERIMA KASIH UNTUK SEGALA PENGORBANAN YANG TELAH DIBERI KEPADA ANAK MU INI....and anak mak abah ni berjaya mendapat PKJ....SEMUA TU HANYA UNTUK MAK ABAH...


#to abang...thnx sebab hantar and ambil sayang kat tempat stdy sayang....walaupun abg tahu tmpt stdy sayang jauh...huhu...sampai kena gerak pepagi buta....i am really appreciate it...kesian kat abg kan....and thnx too sebab belanja sayang aiskrim yang sayang nak makan sangat tu...sampai orang lain pun kena makan sekali...nak cover yek....haha...pandai cover line..dan TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA ABANG.....SAYANG ABANG....


# to all my frens yang grad hari ni....CONGRATS kat korang...walaupun tak semua aku dapat ucapkan..huhu...sori yek...dan semoga kita berjumpa lagi...maybe for degree nanti?? who knows???










No comments:

Post a Comment