Saturday 21 July 2012

tragedi pada sahur pertama....




pagi tadi mak aku awal2 pagi da kejut kami adik-beradik....dalam 4lbh kami terbangun....awal sangat rasanya nak bangun...tapi aku bangun gak...mak aku cakap ada orang kat blok kami yang nak buat aksi yang boleh meragut nyawa dia...akak aku laju jek bangun...konon nak tengok...pastu aku cakap " beria la ko nak tengok....kang da jadi ko gak yang seriau " ....dalam hati aku cakap " sahur pertama da buat hal....menyusahkan orang lain jek...aku bukan maksudkan diri aku...tapi kepada pihak2 yang nak kena tolong dia... " ......mungkin dia ada masalah yang terpendam..tu yang sampai nak buat keje macam orang tak ada iman....aduiiiii.....


bila kami sekeluarga bersahur...aku tengok mak, abah dan adik-beradik aku yang lain makan kemain selera lagi...tapi bila tang aku...hohoho...sesuap dua jek nasi masuk dalam mulut....yang lain aku bagi abah aku....tak ada selera pulak nak makan....padahal malam semalam aku tak makan gak....perut memang lapaq gila...tak terkata lapaq malam tu...tapi disebabkan mengantuk sangat2....aku terus tidur jek....huhu....tu sebab first day puasa jek aku longlai gila....huaaaaaaaa.....




pagi tadi aku tak la macam ni...segar jek mata...tapi untuk hari2 lain wallahualam...hehehe





No comments:

Post a Comment