Wednesday 4 July 2012

awet muda...hehe...




petang tadi masa aku keluar dari ofis aku didatangi dua orang budak lelaki yang tak berapa nak budak sangat...haha...sebab aku rasa dorang tu da 18 tahun ke atas...hehe...dok mintak autograf aku....kakaka....*baca boleh..percaya jangan...haha* dorang dok mintak nama aku and sign sebab untuk competition ape tah...nak menang la konon...aku pun isi jek la...dalam aku nak isi senarai nama tu sempat lagi dorang tanye aku....


"akak ni student ke kerja??? ke part time??? "....


and tetiba aku rasa bangga jap....haha...sebab aku nampak lagi muda daripada umur aku yang sebenar...*tak cukup umur lagi untuk mengundi yek*...hehe....aku hanya senyum jek la tanpa memandang muka mereka....hohoho...malas nak jawab...pandai2 la fikir sendiri....padahal dalam hati kembang semangkuk.....tak ketahuan pulak terserlah keremajaan aku....kahkahkahkah.....disebabkan aku ni berbadan kecil...so orang selalu anggap aku ni budak sekolah....nak2 lagi dengan penampilan aku yang tak berapa nak berfesyen sangat...lagi la menampakkan gaya kebudak2kan aku.....ngeeeeeeee~...bagi sesapa yang nak nampak muda sentiasa, kecil2 kan lah saiz badan anda...hehe...and senyum selalu...nescaya berkesan....*kot*....




hehe..senyum jek...tak perlu kata apa2....tambah awet muda....kakaka....





No comments:

Post a Comment