Tuesday 17 July 2012

berganding bahu.....penat+tekanan+happy sikit...hehe




bersatu berganding bahu...hehe



hari ni memang hari yang agak penat bagi aku...dan agak tension pada mulanya...tapi Alhamdulillah...akhirnya selesai jugak pemprosesan surat2 tu.....kalau nak diikutkan, macam tahun2 yang sudah kami dijangka akan balik lewat malam....tapi  kali ni tak....kami balik seperti biasa...lega aku tak payah balik malam.....yabedabeduuuu....


kerja2 kami bermula pada awal pagi....seawal jam 9 pagi kami da mula memproses surat....aku ditugaskan untuk menyemak senarai nama....pada mulanya aku buat berdua dengan sorang akak ni...tapi disebabkan ada masalah yang tak diundang, maka aku kena buat sensorang....and kepala aku agak pening time tu...sebab kerja menyemak nama ni akan menjadi lebih mudah jika buat berdua.....huhu..tapi tahan jek la...dan KEMUNCAK permasalahan pun tiba....ada satu pengajian ni surat yang dikeluarkan tu SALAH....and yang BESTNYAAA.....SURAT2 TU SEMUA KAMI SUDAH BACA...SUDAH DIMASUKKAN DALAM SAMPUL SURAT.....DAN SUDAH DIBUNGKUS DALAM GUNI....dan AKU ditugaskan untuk MENGELUARKAN BALIK SEMUAAAAAA SURAT2 TU....dalam hati aku agak tak puas hati...kenapa aku kena buat sensorang....kenapa tak orang lain...bukan salah aku kalau aku tak perasan kesalahan pada surat2 tu....AKU MEMANG TAK TAHU APA2...sebagai tanda protes...aku buat kerja tu dengan mencampak2 surat tu semua.....walaupun aku tak sengaja *kalau tengah marah memang aku akan campak atau hentak barang2 yang ada kat tangan aku sebagai tanda protes....ni aksi spontan...bukan disengajakan....* tapi kalau didengar pada campakkan surat2 tu semua...orang lain boleh assume yang aku memang tengah marah....tapi tak lama la...kejap jek...aku pun penat nak marah lelama....buat sakit jiwa jek....


ada la sorang hamba Allah ni...buat kerja MEMANG TAK PUN...tapi time makan beria dok tunggu makanan sampai...aku yang sememangnya kebuluran ni memang patut la pun rasa lapar....sebab aku memang buat kerja...ada gak la rasa bengang...tapi sapa la aku berbanding dia....aku sedar diri....so aku diamkan ajek....janji semua sudah selesai hari ni....besok aku boleh berjimba kat ofis....hahaha...sebab bos2 semua tak ada....kakakaka........





agak2 comeiii tak kalau aku buat memek muka macam ni...hehehe










No comments:

Post a Comment