Sunday 22 July 2012

my nickname...




masing2 mesti ada nickname kan??? ape nickname tu??? dlm bm nye singkatan nama atau nama panggilan...nama aku ni agak femes sebenarnya *sila menyampah....haha...*....and nama panggilan aku pun  memang ramai yang guna....mungkin sebab nama kami sama, tak pun saje2 nak panggil macam tu...start aku ada nickname time aku form 4 ke form 5 tah...kawan baik aku yang bagi nama tu....sebab dia orang pertama yang panggil aku dengan nama tu....then orang lain pun follow....dan kebetulan...time tu ada satu drama ni yang tajuknya sama nama dengan nama panggilan aku...and member2 aku kelas lain mula kata aku yang suruh panggil kwn2 kelas aku dengan nama panggilan tu....padahal aku tak tahu menahu pun pasal drama tu...*konon tak tengok tv...hehe*..... tapi aku sangat berterima kasih kat member baik aku ni la..sebab bagi nickname yang teramat femes kat aku...haha...dan sampai sekarang nickname aku tu masih melekat dengan diri aku...


mana2 aku pergi pun orang akan panggil aku dengan nama panggilan aku....and drama2 pun banyak pakai nama ni...termasuk la telenovela Latin...pun tajuk dia sama dengan nama panggilan aku...*tetiba terasa diri ni FEMES....xoxo*....tapi aku agak pantang kalau lelaki panggil aku dengan nickname aku.....rasa GELI-GELIMAN.....HAHAHAHA....sebab tah la..aku agak tak selesa....since skola lagi la....kalau ada lelaki yang panggil aku dengan nama tu aku akan marah dorang....and warning dorang jangan panggil aku dengan nama tu lagi!!!! panggil jek nama penuh aku....nama aku sepatah jek...so tak susah pun nak panggil.....yang buat aku bengang tu...tak semua pun dengar amaran aku tu....ada jek buat telinga gajah...buat dekkkkkkk dan buat tak tahu bila kena marah dengan aku....sabar jek la....hanya budak2 lelaki kelas aku tak pun yang rapat dengan aku jek yang aku tak kisah dorang panggil nama panggilan aku....the rest aku teramat kisah....huhu....kadang2 penat gak nak marah2 orang ni....huaaaaaa.....redha jek la...




ada yang diberi nickname yang tak berapa best....macam gelaran untuk mengejek....aku pun penah kena gak..tapi tak la teruk pun..so AKU BUAT TAK TAHU jek....kang makin dilayan aku gak yang sakit hati...so buat DEKKKK jek la....




No comments:

Post a Comment