Saturday 7 July 2012

gila gadget????






gadget2 yang digilai ramai....



zaman sekarang da makin maju....sesapa yang tak ada gadget2 yang terkini akan dianggap kuno oleh sesetengah pihak...pandangan lain2 kan...petang tadi masa aku tengah tunggu member aku...aku ada terpandang sorang pakcik ni...memula aku tengok ni pakcik biasa2 jek....tak ada yang nampak luar biasa pun....sekali aku nampak dia kat motor dia..and aku mula terperasan kan sesuatu yang luar biasa kat pakcik tu...hahaa....apa yang pelik???? sebab pakcik tu pakai handphone yang lagi canggiiiiiiiiihhhhhh lagi daripada aku.....hohohoho....terkedu aku....siap ber'ear phone' lagi..aduiiiii.....tah lagu apa la yang pakcik tu dengar...hp pakcik tu pulak aku rasa macam Iphone jek...*rasanya*.....kenapa aku kata pakcik ni nampak luar biasa bagi aku??? sebabnya gaya pakcik ni tak pun menampakkan yang dia tu gila gadget....nampak macam org2 kampung2 jek...tapi jangan disangka ya...rupanya2nya pakcik tu up to date punya orang...hahahahahaha.....cayalah pakcik!!!! solute aku...hehe







No comments:

Post a Comment