Sunday 8 July 2012

tips nak cover malu.....hehe...




hihihi...aiseh.....malunyeeee...saloh lo pulok!!!



mesti korang pernah alami situasi TERmalu depan orang ramai...kalau bukan depan ramai, tak de nye der nak cover2 malu kan...buang masa jek...bukan ada orang nampak pun...haha....aku pernah gak TERmalu depan orang ramai ni...jenuh gak la nak cover...tapi kadang2 aku tak cover pun....lantak la...haha...disebabkan aku ni ada time2 yang 'gila-gila' aku datang....time tu aku memang tak akan cover pun....buat lagi ada la...gila slumber kan???? haha...tapi tu time 'gila-gila' aku datang jek....tapi bila aku jadi normal *bunyi macam aku ni tak normal jek...haha* SEMESTINYA aku akan cover malu tu...cara yang selalu aku buat adalah dengan SENYUM JEK....hehe....tu jek yang mampu...hohoho....


member2 aku yang da memang sedia maklum akan perangai gila2 aku dorang akan selalu kata macam ni 

" ko jangan nak buat gila2 ko kat tengah2 orang ramai ni....kalo ko buat kang aku buat2 tak kenal ko kang..."

haha....tu dia wasiat yang member2 aku selalu pesan kalau kami lepaking sesama....tapi aku ada gak sorang member yang serius memang super gila2...dia main gasak jek...tak de nye der nak fikir panjang...aduiiii....bila dia buat gila2 dia...maka kami pun jalan dulu...and tinggalkan dia kat belakang....haha...and buat2 tak kenal dia...bila dia dekat dengan kami, kami lajukan langkah....jahat kan...hehe...tapi jap jek la pun kami buat macam tu....bila da jalan seiring ketawa kami pun berpadu....kahkahkahkahkah....memang semua orang pandang kami...yela pun...anak dara ketawa berdekah2....mana orang tak pandang...tapi kami buat tak tahu jek...then semua bajet buat muka comeii.....kakaka.....*selamat aku da berpunya...hehe....* ....kat bawah ni ada tips2 bagi sesapa yang suka buat malu diri sendiri tu....hahahaha....*gila kejam statement*.....pandai2 la cover yek.....hehehe....


1. Teruskan menegur, Kalau dah memang kompom salah, korang reka je cerita yang korang macam bebetul kenal dia sampai dia pun terlayan dengan korang..
2. Alang-alang dah silap tu, korang selamba je tegur benda yang ada kat sekeliling… dinding, siling, lantai atau apa saja sampai orang tu malas nak layan karenah korang.
3. Bila dah salah tegur orang tu korang terus berpura-pura tengah bercakap dalam handphone..


nak tahu lagi byk tips??? klik kat SINI... ni la sumber den...hehe...



huhuhu...mana nak sorok muka ni???? maluuuuuu.....
*aku pernah buat aksi ni...serius time tu memang aku tak tahu mana nak letak muka aku....gila malu....huhu....selamat aku comeiiii (perasan sendiri)....hehe...so senyum jek la..hohoho*










No comments:

Post a Comment