Monday 16 July 2012

hari2 yang sibuk.....aku KEPENATAN...




bulan untuk aku bersilat....haha...



Jumaat yang lepas, hari ni dan besok adalah hari2 yang sibuk bagi aku....sebab aku menguruskan dokumen untuk kemasukan pelajar baru....memang penat...tapi selamat la kali ni aku ada ofismate yang membantu...dan yang untungnya dia lelaki...*before ni da 3 orang ofismate aku benti...penat kot buat keje sorang2...dgn dokumen yang beribu-beriban...huhuhu* so keje2 yang berat memang dia buat...bila aku nak buat dia tak bagi...konon tak sampai hati...tapi kekadang aku belasah jek...sebab tak suka dipandang sebagai perempuan yang manja...mengada2...dan seangkatannya....*manja dengan My Inche Abang tak pe....hehe....* memandangkan bulan puasa bakal menjelma...maka akan berdouble2 la kepenatan yang aku akan alami...tapi tak pe...tabahkan hati....kuatkan semangat...hehe....



tinggal  beberapa hari jek lagi nak puasa...harap2 dapat puasa penuh lagi tahun ni...hehe....*harapan dalam anganan*





No comments:

Post a Comment