Sunday 22 July 2012

tak sangka femes gak den....hahaha...



hohohoho...tetiba terloghat nogori pulak kan kat tajuk tu....haha...al-maklum la....My Inche Abang orang nogori...so kena la blaja sikit2....kakaka *ni kalau abg baca mesti dia gelakkan aku....huhu*....saje jek wat entry yang santai...nak hilangkan tensen den...hoho....nak tahu satu cite tak??? ada la sorang adik ni...merangkap junior aku la kat skola menengah dulu la...aku amek lesen kat skola memandu bapak dia...tak sangka pulak adik ni kenal aku....hehehe....terbuka cite masa aku mintak dia anta aku balik uma aku lepas dgr ceramah undang2  tu..sebab uma aku agak jauh dari driving school bapak dia tu...kami pun berborak...


aku:     umur bape? *sebab aku agak pelik dia panggil aku akak...nmpk dia macam tua drp aku...*


junior:     saya 19...umur akk bape?


aku:    akk **....tak smbg stdy mane2 ke?


junior:     sambung...saya amek form6 kat *****....akak dulu skola sama dengan saya ek?


aku:     ??? kenal akk ke?


junior:     agak la...muka akk nampak familiar....ada akk yang jadi cikgu kan?


aku:     ??? *fuiyoo...sume tahu budak ni pasal aku...giler femes...haha* haah...ada sorang akk akak    yang jadi cikgu...tapi bukan kat skola kita la...kat tmtp lain...patut la masa akk bukak pintu kedai muka awk mcm kenal akk....macam mana boleh kenal akk?


junior:     muka akk ada cina2 sikit...ada adik kat sekolah ke?


aku:     *aku muka cina??? mmg ramai yang kata pun....hehe...* ow...macam tu ke....ada 2 orang adk akk kat skola tu...da bape lame amek lesen ni?


junior:     lepas spm terus amek....kat kedai tu ada 2 sepupu...yang perempuan lepasan mtrx...yang lelaki lepasan spm...suruh dorng amek gak..tapi tak nak...


aku:     *mat jambu tu baru 18 rupanya..padan la pun panggil aku akk...tapi muka tak mcm 18 jek....haha* kira da lama amek lesen la kan...ok la tu...akk ni baru nak amek...lepas spm dulu tak fikir...ni nama sape?


junior:     athira....


aku:      ok...thanks ek anta akk.....



dan aku pun terus pegi ke lif...sampai2 rumah terus pengsan....sebab kepenatan mendengar ceramah undang2 selama 5 jam...huaaaaaa.....


No comments:

Post a Comment