Sunday 8 July 2012

penatttt...tapi BESTTT & AWESOME...




ni la yang aku buat pagi tadi...besttt....haha....buat secara berjemaah...hehe



kelmarin sorng member baik aku ajak aku g jogging (jog) ari ahad ni...*means that hari ni*....and aku pun kata ok jek la....pagi tadi kami gerak dalam pukul 7 lebih...kami jog kat Taman Jaya jek...hehe....ingat nak g Lake Garden tapi tak jadi pulak...bosa sangat kata member aku....sampai2 kat Taman Jaya aku nampak sekumpulan ni dok buat senamrobik....aku kata kat member aku " weh...macam best jek kalau join group tu...boleh jimba2...haha"...and kami pun join la...da la tak buat stretching...kami terus redah jek....haha...gasak la....


instructor yang conduct tu boleh tahan la....haha *sempat lagi buat senaman mata...* memula aku susah nak catch up pergerakan senamrobik tu...tapi bila da dapat step....hohohoho...kemain lagi yek....hahaha....penuh semangat nak buat....*tapi kekadang tersalah gak...pancit woooo....haha* aku paling kelakar kalau ada orang yang tersalah step...macam aku....gelak sakan aku...*dalam hati jek...bila diri sendiri yang buat salah ketawa berdekah2...haha...* step yang rancak aku memang suka...sebab buat lelaju...kalau salah tu gasak jek la...haha....tapi bila sampai step dia buat yang slow motion punya....perrrggghhhhhh!!!!!!!!! sakit gila kaki aku....da la slow...buat byk2 kali pulak tu...gila mencabar la...siap kena bertahan dalam beberapa saat....haiyak!!! tapi aku buat gak la...walaupun kekadang tercicir....haha...ada satu step ni instructor tu buat step harimau malaya...haha...gila comel....ada la kat sejam kami bersenamrobik...disebabkan kami tak memanaskan badan dulu....maka akibatnya kaki kami sakit...hohoho....nak jalan tu rasa ketaq2 jek lutut...meraung aku dengan member aku....huhu.....so bagi sesapa yang nak bersenam tu MAKE SURE korang buat stretching dulu yek...jangan jadi macam kami...hehe....da habis bersenam kami pun merewang....haha...




ni la basic2 stretching..jangan lupa amalkan yek before bersenam...kang ada yang kejang kaki...huhu...





No comments:

Post a Comment