Saturday 21 April 2012

not my taste....hehehehe



ubat air...



ubat pil...pil2 ni cantik jek warne dia kan...macam gula2...
tapi takkan dapat menarik perhatian aku...hehehe..



hat ni kapsul...macam mainan jek..ngeeee~



U B A T a.k.a M E D I C I N E

aku TERSANGAT LA ALERGIK dengan benda2 alah ni...hatta ubat air sekalipun...hehe....aku mmg tak boleh telan apa2 ubat *time darurat jek aku terpaksa gak makan*...tak kisah la cecair ke... pepejal ke...mmg tak jalan...nak suruh aku makan benda alah ni tunguuuuu sakit aku teruk dulu...hehe...time tu mmg da macam penjenayah jek.... kena paksa makan ubat2 ni..sampai pernah aku menangis gila2 sbb tak nak makan ubat...huhuhu...bunyi macam teruk jek kan...walhal mmg teruk pun...PEACE!!!!


aku tak tahu kenapa aku teramat payah sangat nak makan ubat ni..tak ada la pulak sejarahnya....hehehe...mak aku pun da tak larat nak membebel kat aku suruh makan ubat...and my Inche Abang pun da tak tahu nak buat apa kat sayang dia sorang ni...hahahaha...bila aku demam mmg aku takkan makan pape ubat...dia baik sendiri...hehe...tapi pernah jek kena gak makan...sbb da teruk sangat sampai 2 mngu demam tak kebah2 time tu mmg kena telan gak la...kena ambil darah bagai...time tu kecut perut gak la...aku tak pernah kena ambil darah...ttbe kena ambil pulak..time demam pulak tu...mahu tak kecut perut...nurse yang nak cucuk tangan aku tu dok bebel sbb tak dapat cari urat darah aku...haha...dia dok tekan2 kat tangan kanan aku...tapi tak jumpa...kena pulak tangan kiri...pun macam blur2 gak...jenuh da aku genggam tangan aku tu...akhirnya jumpa gak...sakit kena cucuk tu mmg agak azab la...disebabkan aku ni macam 'slim river' rasa macam dia cucuk tulang aku jek..
.ngeriiiiiiiiiiiiii wooooooooooo
sejak tu aku da macam taubat nak g klinik...mahupun hospital...seram woooooo...


azab time dmm 2 mngu tu takyah citer la...masa kena ambil ubat tu mak aku mintak ubat cecair....muahahaha...kelakar kan...time tu aku da abes skola...da lepas form 5 pun..tapi still nak mintak ubat cecair...tapi nurse tu kata tak ada...nak tak nak aku kena gak telan ubat pil...huhu...rasa nak menangis jek..banyak kot pil2 dia...da la berbiji2 pil kena telan...besar2 pulak tu...nak termuntah aku...kena pulak makan 3kali sehari...huaaaa....sadis2...aku rajin telan pil2 tu semua 2 hari jek..lepas2 tu aku skip2 makan...bila kena makan pun aku tak ambil makan semua pil2 tu...mkn mana yang kecik jek...hahahahaha..


pernah aku ngelat tak makan langsung pil2 tu semua...haha...bila mak tnya da mkn ubt ke belum... aku angguk kepala jek...hehehe...tu la dmm yang paling teruk pernah aku dapat....huhu...masa kecik2 dulu...mak aku yang suapkan mkn ubat *time ni ubat cecair jek aku boleh telan...walaupun time tu aku da sekolah rendah...ikutkan aku kena makan ubat pil..tapi mak mintak ubat cecair...hehehe...* bila time makan ubat aku mula menangis...tanpa sebab...huaaaaaaaa....takut nak makan ubat punya pasal...tak makan kang kena bebel...dalam bebel tu kena gak bukak mulut...lepas kena mkn ubat tu cepat2 aku makan biskut manis...tak pun buah oren...nak hilangkan rasa ubat tu punya pasal...


KENA MAKAN UBAT LA PERKARA YANG
PALING AKU TAK SUKA....
NOT MY TASTE....




keadaan aku lagi teruk dari ni kalau time aku demam...hehehe...











No comments:

Post a Comment