Tuesday 17 April 2012

ANNOYING & SCARING




"bestnya dapat balik awal hari ni"...

aku kata dalam hati....KONON LA...sekali kena TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUU lama gila...huhu....driver aku lambat pulak hari ini...tak pasal2 aku kena 'interview' dengan atok mana tah...agak lama aku bersembang dengan atok tu...ikut hati aku nak terpacak macam patung cendana jek...tapi memikirkan atok tu warga emas a.k.a orang tua maka aku batalkan niat aku...aku layan jek la atok tu nyembang...dari tempat dia duduk kat motor dia...pakcik tu beralih kat motor lain agar dapat cakap dengan lebih rapat dengan aku...dengan memek muka menggatal...dalam hati aku da rasa lain macam da...rasa nak angkat kaki jek...tapi kang driver aku tak jumpa pulak...da satu hal lain...


macam2 jugak la aku kena soal dengan atok tu...da macam nak mengayat jek..nak jek aku buat muka menyampah kat atok tu...tapi tak baik..so aku just maniskan muka jek la...mengiyakan jek apa yang atok tu cakap...sesekali bila aku da tak ada idea nak cakap aku senyum jek...sambil mata aku meliar cari kereta driver aku.....and atok tu pulak da bercerita sampai ke kemuncaknya...siap cerita gaji dia berapa, duit pencen dia berapa, kenapa dia nak kerja gak walaupun da pencen, dulu kerja mana, kat situ apa kerja dia, dia dari mana nak kemana, segala tempat yang dia pergi hari ni semuanya dia bagi tahu aku.....*ada aku kisah pulak pasal semua ni....tanya pun tak*...dan dia siap cakap gaji dia dia sekarang da boleh TAMBAH CAWANGAN....da tu pulak tersengih2 macam kerang busuk...aku da buat muka sememeh dah...mula nak naik daun la tu...


selamat la hujan pun da berhenti...kalau hujan tak berhenti jugak and driver aku pun tak sampai2 lagi...alamatnya memang lama lagi la aku kena layan atok tu...da rasa seram sejuk da aku dengan atok tu...soalan dia semuanya cepumas...tak main yang perak2 ke gangsa2 ke...semuanya emas belaka..siap mintak nombor lagi...tang ni yang buat aku lagi rasa nak blah jek dari situ...takut punya pasal...aku tak nak pisang berbuah dua kali...TAUBAT AKU TAK NAK DAH...cukup2 la dengan atok yang dulu...jangan ditambah dengan atok yang baru pulak...tak aman hidup aku nanti...menyesal aku suruh driver aku ambil kat situ...GRRRRRRRRRRR...tak pasal2 kena melayan 
ATOK yang ANNOYING & SCARING!!!!


aku lagi takut dengan atok tu berbanding dengan benda alah ni...huhuhuhuhu...



nak jek aku buat reaksi macam ni kat atok tu...tapi aku dan buat dalam hati jek...hehehehe...



No comments:

Post a Comment