Monday 9 April 2012

habit staf2 kat ofis SKR...



bahagian tempat aku kerja dinamakan SKR...staf2 kat sini ada habit yang aku rasa amat la pelik...baik lelaki mahupun perempuan....sama jek...haha..tapi kepalanya mestilah perempuan...nak tahu apa habit dorang???? meh sesama kte scroll yek...hehe..


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ni haa habit dorang...jeng...jeng...jeng...



tahu kan menatang ni...hehee...


ni la aktiviti akak2 and pakcik2 kat ofis aku tu....haha....siap ada jadual lagi tu...tu yang tak tahan...adoiiii...



yang sadisnyaaaaa.....dengan aku2 sekali kena hangkut join habit ....ada sorang akak ni tolong tengok kan berat aku....and she was SPEECHLESS!!!!.....hehe...sebab berat aku seperti tidak dijangka...hahaha...tak terkata akak tu...and aku pulak amek kesempatan la tutup berat bacaan tu dengan kaki kanan aku *dengan aksi penuh kecomelan aku buat sambil tersengih2 macam orang tak bersalah*....akak tu siap suruh aku timbang sekali lagi sebab tak puas hati... and ternyata dorang teramat la jeles dengan aku...sebab apa??????
  HAHAHA...
SEBAB AKU LA YANG PALING RINGAN DARIPADA DORANG2 SEMUA...
hehehe...akak2 kat situ semua dok pakat kata kat aku...


"dulu badan akak macam ko la *****....lagi ringan dari ko...sekarang jek tak...ko ambik la berat akak ni sikit....nak tak? hahaha...."


dan aku hanya mampu ketawa...da la kena paksa timbang berat sekali...huhuhu...bab timbang berat2 ni mmg aku teramat la malas...sbb tak pernah2 nak seimbang pun...huaaaaaaa....









No comments:

Post a Comment