Saturday 21 April 2012

anggap sedekah jek la...huhu..



bukan rezeki aku...so aku anggap buat kerja amal a.k.a sedekah jek la...


semalam aku buat over time (OT) kat ofis....sbb kena tolong buat kerja CC aku.....tak la lama pun..1 jam jek...hehe....lepas aku clock out time kerja aku...aku pun klik kat overtime punya word...nak bagi tahu masa bilanya aku wat OT...and ttbe benda alah tu 'hang' pulak...ahhhh!!! sudah!!!!! aku malas nak tunggu...sbb rushing nak pergi solat...so aku biarkan jek la...bila da jam 6.30 aku nak clock out OT aku....and guess what??????? OT aku tak terkira...huaaaaaaaaaaa.....sbb 'hang' punya pasal tadi...orang lain pulak g logout pulak aku punya attendance..mmg tak ada maklumat la...huhu...tak pe la..tak ada rezeki...mmg tak boleh buat apa da...aku pun malas nak argue kat CC aku...and aku ANGGAP AKU BERSEDEKAH JEK LA OT AKU TU...walaupun sepatutnya aku dibayar...*tak pe la...dapat gak pahala...sebab da banyak sangat dosa kering aku buat...ngeeeeeee*





itu mulut ala senyum punya....*sila baca dengan pelat cina* PEACE!



No comments:

Post a Comment