Sunday 29 April 2012

BUKAN NIATKU....



IM SORRY...TRULY SORRY....



28 April 2012...
tarikh yang takkan aku lupakan....sebab pada tarikh ni aku da kecewakan hati My Inche Abang....huhu....kesalahan yang aku rasa agak besar gak la...dia tak pernah pun kata dia kecewa sangat dengan aku...tapi hari ni aku berjaya buat dia kata macam tu kat aku...yes! i did it! ape yang aku rasa time tu??? semestinya aku rasa sedih...tapi aku sedar semua ni sebab kekhilafan diri aku sendiri.....and i deserved it! so PADAN MUKA AKU!!!!!


aku tak tahu macam mana nak pujuk dia...sebab aku memang tak reti bab benda alah ni...so aku hanya buat apa yang aku mampu jek...walaupun dia da maafkan aku tapi aku tahu jauh disudut hati dia....dia masih terasa dengan aku...dia tetap nak jaga hati aku walaupun hati dia sendiri terluka...dia da terlalu banyak bersabar dengan perangai aku *bunyi macam aku ni teruk jek...but yes...memang aku teruk pun*...aku tak tahu sampai bila dia boleh bersabar lagi....bukan niat aku nak menguji kesabaran dia...tapi semuanya berlaku tanpa aku sedar...



-Abang...syg mintak maaf sangat2...syg tak ada niat pun nak buat macam tu...syg tahu abg terasa sgt2 dgn syg...sgt2 kecewa dgn syg...im so sorry.... truly sorry.....abg sendiri tahu syg macam mana...syg tak ada pengalaman dalam mengingati tarikh2 yang penting ni....kalau ada salah silap syg harap abg blh betulkan...syg tahu kata maaf jek tak cukup untuk mengubati kekecewaan abg...tapi tu jek yang mampu syg buat...abg da terlalu banyak bersabar dengan perangai syg...and im really appreciate it...mungkin kali ni tak keterlaluan kalau syg ckp yang kesabaran abg sgt2 teruji dgn apa yang da syg ckp kat abg...walaupun abg cakap abg maafkan syg tp syg tahu kecewa abg msh ada...sebab bukan kecik kesalahan syg kat abg kan..syg tak tahu nak buat apa bila abg da rasa mcm tu...melalui entry ni jek yang boleh syg luahkan apa yang syg rasa.....and SORRY ONCE AGAIN....walaupun berulang kali syg buat salah....abg tetap maafkan syg...walaupun berulang kali abg kata abg da maafkn syg...rasa bersalah tu tetap ada...abg mmg baik...terlalu baik...and syg nak abg tahu syg SAYANG ABANG...HANYA ABG YG SYG SAYANG...

















No comments:

Post a Comment