Saturday 17 March 2012

WAKENABEB...HAHAHA...



aku tak tahu kenapa orang suka baca entry aku yang ni...PADAN MUKA AKU!  sebab ape hanya dorang yang tahu...hehehe...tu cerita dolu2... masa tu aku kat poli...bila ingat balik memang kelakar la...yang lagi kelakar...room mate aku siap basuh baju kot...baju yang dia pakai hari tu hari tu jugak dia basuh..HAHAHA...lepas kami MENCABUTTT sampai jek bilik dia terus basuh baju dia...time tu pulak tengah panas membahang...memang baju cepat kering...selamat aku tak join sekali...HAHAHAHA...tak pasal2 jek kena bertukar baju kurung yang lain..KAHKAHKAHKAHKAH...kesian kawan aku tu.. tak dan pun nak habiskan baju2 dia...apetah lagi nak sidai...ngeeee

taubat aku tak nak buat da lepas ni kerja2 macam ni...*konon*....terpaksa berlari2 pecut aku dengan geng2 sekutu aku....MUAHAHA...da la pakai baju kurung...kena buat lari pecut pulak...mana la tak semput..memang tak cukup tanah la kami berlari maraton..tapi yang ni tak ada pas2 baton..hahahaha..*selamat tak pakai heel*...sampai sana terus tercungap2..MENGAH!!!..da la lambat...semua orang dok perhati jek...malu woooo....tapi kami buat tak tahu jek...COVER AYU TU PERLU...wakakakaa...


PA kami saje jek nak kenakan kami...tak nak kami skip seminar tu...bila da ada sana TAK PE JEK pun kalau tak datang...sebab ada juga budak kelas aku yang tak datang...HUHUHUHUHU...memang sadis la...mati2 la aku ingat tak boleh grad kalau tak datang...sebab kami kena isi borang ape tah..konon borang grad la...hadoiiiii....terkena sudah...
WAKENABEBBBB!!!!
AKU KENA GULA2 DENGAN PA AKU...grrr...


padan muka kami...huhuhu...

macam tak sedih jek ni....haha..tengok yang kat bawah pulak...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

bawah lagi...sikit jek lagi...hehe...
nak tengok muka sedih aku bila PA aku kenakan kami macam tu...

-
-
-
-
-
-
-

reaksi muka aku yang pertama...*ambil feel dulu*


yang kedua...*tangkap syahdu*


yang ketiga...isk..isk..isk..


DAN AKHIRNYAAAAAAAAAAAAA.....
-
-
-
-
-
-
-
-


huaaaaaaaa....
TENGOK!!! kan aku da HUJAN...huhuhu
MAKKKK....




#melawak jek....mana ada sampai macam tu...hehehe..






No comments:

Post a Comment