Saturday 3 March 2012

RINDUKU PADA SI KECIL....HUHU


makteh rindu kat hadif...huhu..


aku rindu gila kat anak buah aku...petang tadi akak aku call..and aku yang angkat call tu...and aku dengar suara si kecil tu...dan sesungguhnya AKU RINDU GILAK2 KAT DIA....huaaaaaaaaa.....dia da pandai jalan...da laju la kot..sebab dulu masa kat rumah aku dia terkedek2 lagi....hehe...tapi kalau ada orang pimpin dia laju jek dia jalan..and aku gak la yang selalu bawa dia jalan2...tapi kat koridor rumah jek la....tu jek yang mampu...ngeeeeeeee~

and sekarang dia kalau jalan mesti nak pegang barang...and yang selalu dia pegang adalah bantal busuk Doremon dia..ahahaha...comel gila...tak sabar nak jumpa dia hujung bulan ni...huhu....da kangan abes da ni...sampai terbawa2 ke mimpi...haha..


lebih kurang macam ni la bantal busuk anak buah aku...dia usung jek kesana kemari...ahaha...dan paling aku suka tengok..part dia cium bantal busuk dia tu...sangat comel...rindunya kat dia...huhuhu...


No comments:

Post a Comment