Saturday 3 March 2012

CORET SI JEMARI BERJAYA BUAT HATI CONTENGAN SI GADIS TERSENTUH....



mutiara jernihku menitis tanpa aku sedari...


aku ada bukak blog si dia hari tu...first time aku bukak...sebab sebelum ni aku tak tahu si dia ada blog...bila aku bukak jek blog si dia aku terus menangis...kenapa aku menangis??? sebab aku sebak baca tajuk entry si dia...walaupun aku hanya baca sebaris dua entry si dia....tetapi si dia berjaya membuat hati aku tersentuh...aku tak tahu kenapa aku perlu menangis??? kenapa aku perlu bazirkan air mata aku??? tiba2 jek mutiara berharga aku jatuh setitis demi setitis...memang la aku ni jenis cengeng orangnya...tapi tak ada la tengok entry orang jek boleh buat aku terus menangis...TAK PERNAH PUN.....tapi dengan si dia aku tak tahu kenapa bila aku tengok tajuk entry si dia jek aku da rasa macam tu...air mata aku mengalir tanpa henti...walaupun aku belum baca keseluruhan entry si dia...

hahaha...rasa macam kelakar pun ada...tapi tu la yang terjadi pada aku...bila aku da mula baca entry si dia hati aku bertambah sebak...sangat sebak...jangan tanya kenapa aku boleh rasa sebak sampai macam tu sekali...AKU SENDIRI TAK TAHU KENAPA DAN MENGAPA....dan aku teruskan pembacaan aku...tapi sedikit terganggu sebab mata aku kabur....haha...*kabur dek kerana air mata aku bergenang dan aku terus menangis tanpa henti*...dan bila aku da abes baca entry tu pun mutiara jernih aku tak berhenti lagi....ENTRY SI DIA SANGAT TERKESAN DIHATI AKU...

nak tahu entry apa yang aku maksudkan...korang KLIK SINI ok? 

terima kasih kepada si dia kerana mampu buat aku tersenyum kembali walaupun tangisan aku belum berhenti...




No comments:

Post a Comment