Monday 19 March 2012

telatah si kecil kesayanganku...



semalam aku kepenatan sangat...penat melayan si kecil tu...haha...semalam aku pergi ikut akak aku pergi rumah abg ipar aku kat damansara...ada kenduri cukur jambul anak buah dia...sebab ape aku rajin nak pergi??? sebab aku nak spent time dengan si kecil itu...huhu...dia hanya balik kejap jek...tak puas nak bermain dengan dia...tu sebab aku nak ikut gak...haha *janji aku dapat bersama dengan anak buah aku*...padahal aku malas nak pergi sebenarnya...tapi demi si kecil tu...aku sanggup pergi...hahaha....

anak buah aku ni tak berapa rapat dengan keluarga belah abg ipar aku...kalau dekat rumah aku suara dia riuh jek..takde nye nak senyap....tapi kat rumah sana dia senyap jek...sampai2 jek dia dok menempet kat aku jek memanjang...akak aku sibuk tolong orang buat itu ini....so aku take over la...hehe...orang baru mula nak pegang dia, dia da mula cebek...terus berlari pergi kat aku...terbantut terus nak main...aku hanya mampu senyum jek kat orang tu...sepupu sepapat belah abg ipar aku kata si kecil ni sombong...haha...*ikut perangai makteh dia...haha*  nak buat macam mana..dah dia tak biasa...bukan aku yang tak nak bagi...budak2 lain dok sakan main..tapi anak buah aku tu dok diam jek kat atas riba aku *ttbe jadi budak baik*...

macam tu jek la perangai anak buah aku kat sana...mak long dia *belah abg ipar aku*  dapat dukung dia jap jek...dia da tengok muka orang tu lain terus dia menangis...terus dia mencari aku...mintak diambil...haha...nenek dia pun tak dan nak pegang dia...disebabkan aku banyak dukung dia semalam...maka hari ini tangan aku rasa lenguh gilaaaaa....dan sakit...huaaaa....malas gila aku nak bangun pagi tadi...kepenatan punya pasal...huhu....







No comments:

Post a Comment