Sunday 11 March 2012

kerana lilin...


dek kerana lilin...huhuuhuuu...

jap tadi aku tolong mak aku pegangkan lilin...disebabkan angin sepoi2 bahasa so mak aku tak dapat nak tegakkan lilin tu...asek terpadam ajek...so aku pun tolong pegang la..nak pendekkan cite...tahu tak benda yang kita cairkan dengan lilin tu...nama dalam omputih 'hot glue gun' *kalau xsilap la*...alaa benda alah yang wane putih tu...yang macam lilin tu...yang dok lekatkan benda tu...selalunya orang pakai untuk lekatkan kat hantaran la...sebab nak lekat hiasan kan...hat tu la *kalau tak tahu gak pandai2 la korang imagine...haahaha*.....tapi mak aku tak pakai gun..pakai tangan jek...haha...dan benda alah wane putih tu terkena tapak tangan aku.....HUAAAAAAAA.....gila pedih kot...da la panas...kaw2 baru dicairkan dari lilin....siap berasap lagi....ALE2 BENDA ALAH TU TER'LANDING' KAT TAPAK TANGAN AKU.....ape lagi...aku pun menjerit la...AAAAAAAA....mak aku da buat muka cuak da....lilin tu pulak terlepas dari tangan aku...terus mati apinya...hahahaha....serius! memang pedih gila...rasa nak menangis pun ada...sakit punya pasal...then mak aku suruh aku rendam tangan aku dengan air...aku pun buat la...walaupun rasa pedih yang teramat..then aku tarik la benda alah yang melekat kat tangan aku tuu...sakit woo nak tarik..terus sopak tapak tangan aku *berparut suda*...HAHAHA...penangan benda alah tu...huhuhu...mak aku siap cakap..."orang kena tak ada pape pun"...aku pun jawab balik..."ni kena kat kulit nipis mak...sah2 la sakit"...huhu...mak aku pun mampu tersengih jek...sampai sekarang aku masih terasa kepedihan kemelecuran tapak tangan aku tu....sakit...huhu...


No comments:

Post a Comment