Wednesday 8 February 2012

KUCH2 HOTA HAI....



MAKKKKKK.....TOLONGGGGGGGGGGGG.......


reaksi aku yang pertama....


HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.........
patutla aku rasa macam semacam ajek hari ni...macam sesuatu akan terjadi.....dan ternyata RAMALANKU BENAR BELAKA....tak ku sangka....tak ku duga....tahu2 jek da tercongok kat situ...memang terkejut beruk la aku...patut la aku macam kenal jek rambut tu...tak sempat nak nyorok dia da nampak aku...dan memang dia berjaya memberi aku kejutan yang teramat SURPRISE! 

dan disebabkan dia da bagi aku kejutan maka dia pun dapat kejutan daripada aku...yakni dengan perangai gila aku...jangan main2 dengan gila aku...bila gila aku da datang perkara yang tak pernah aku terfikir aku akan buat...dan aku da buat pun...HAHAHA....tak pasal2 kita orang buat drama KUCH2 HOTA HAI...depan orang ramai lak tu...da la kawan sekerja aku ni pun ada...dia siap tanya aku..."da abes ke kak kuch2 hota hai akak?...dan aku hanya mampu tersenyum....tak mampu nak kata apa2....muahahahhaha....malu tu takyah cite la...memang malu pun...tapi aku buat tak tahu jek...kejutan elektrik yang dia bagi kat aku TAK HILANG2 LAGI...rasa macam semua ni mimpi jek...OOOHHHHH....TIDAAAKKKKKKKKK....ADAKAH INI SEMUA NI REALITI @ SEKADAR FANTASI AKU?????


reaksi aku yang kedua....


moral of the story: jangan main2 dengan aku bila gila aku da datang....HAHAHAHAA....


wasalam...



No comments:

Post a Comment