Thursday 16 February 2012

jangan tanya aku pasal subjek MATHS....huaaaaaa.



simbol2 yang aku memang tak suka...hehe

AARRRRRRRRGHHHH...PENING2...


ADD MATHS...
ni lagi la menambah pening kepala aku...cukup2 la hadap masa skola dulu...huhuhu...tak sanggup nak hadapi da...




MATHS or ADD MATHS....
aku paling alergik dengan subjek yang melibatkan nombor2 ni...HUAAAAAAAA.....memang dari sekolah aku tak suka subjek ni...a big NO to this subject...hehe...masa skola rendah dulu ada la sorang cikgu ni yang  membuatkan aku terus tak suka subjek ni...tu la pasalnya aku terus alergik dengan subjek ni...tapi alhamdulillah...semua exam2 penting aku subjek ni aku lulus...sekali dengan credit la...just xdpt A jek la...hehe...kira ok la tu bagi aku...

petang tadi adik aku tanya aku pasal soalan maths...HADOIIIIII...bukan aku tak nak tolong jawabkan...tapi sesungguhnya OTAK AKU DA BEKU...DA TEPU DENGAN NOMBOR2 NI.....memang tak boleh nak fikir da...I'M SO SORRY LITTLE BRO...akak kau ni memang tak boleh nk tolong...cari la akak kau yang lain...hehehe...so aku just mampu tersenyum dengan penuh KECOMELAN jek la kat adik aku tu...dia pulak buat muka sememeh kat aku...nak buat macam mana dik...akak kau yang sorang ni memang tak boleh  nak hadap da kira2 ni....hahahahaha...

wasalam...



No comments:

Post a Comment