Saturday 25 February 2012

AKU BUKAN GADIS PAYUNG....



kenal benda alah ni??? comelkan warna dia and corak dia...ngeee~

haa...mestilah kenal korang kan...kan budak2 perempuan yang mana perasan dia tu puteri lilin...alaa jenis yang tak tahan panas tuu....tak pun yang perasan dia tu puteri lindungan bulan...yang asyik nak berpayung 24/7 jek kan...hahahaha...ada jek orang macam ni...hehehehe...tapi aku tak tergolong dalam kalangan mereka2 ni..sebabnya aku ni teramat la TAK SUKA NAK BERPAYUNG....walaupun time tu hujan lebat gila batak...tak pun panas membahang...MEMANG TAK LA aku nak berpayung....aku pun tak tahu kenapa aku tak suka nak berpayung2 ni...bagi aku TERSANGAT LA LECEH nak berpayung2 ni......AKU RIMAS...AKU LEMAS....KALAU AKU BERPAYUNG....hahahaha....da macam lirik lagu...tapi itulah aku...AKU BUKAN GADIS PAYUNG...


wasalam...

No comments:

Post a Comment