Wednesday 29 February 2012

CONTENGAN AKU...29 FEBRUARI 2012


semua orang tahu tahun ni merupakan tahun lompat...sebab ada TARIKH 29.2.2012...bagi sesape yang lahir pada tarikh ni aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR...terutama kepada kawan aku yang menyambutnya hari ini...kesian dia dapat sambut birthday 4 tahun sekali jek...hehehe...tapi umur kau tetap bertambah 1 der setiap tahun...jangan lupa tu....HAHAHA...

aku rasa ramai blogger yang akan membuat entry pada tarikh ni...yelakan...tarikh yang kita akan jumpa 4 tahun sekali jek...so mesti nak coret somethingkan...sebagai kenang2an...haha...termasuklah aku...so sila2 la baca contengan si gadis ni yek....ngeeeee~

  • usha senget jek mamat ni....aku jeling kang...GRRRRRR!!!!

masa aku keluar rumah pagi tadi ada la sorg hamba Allah ni dok pandang aku macam tak pernah nampak orang...aku buat muka toya jek la....pehal lak nk pandang2 aku macam tu....buat spoil mood aku jek pepagi yang indah tadi...

  • my 3rd interview...
tempat interview aku agak jauh gak dari rumah aku sebenarnya...and aku pun tak berapa familiar dengan kawasan tu...so aku buat keputusan untuk naik teksi jek walaupun ada bas kat situ...sekali aku kena cekik dengan uncle teksi tu...dia bagi HARGA MATI kat aku...ASAM BOI BETUL UNCLE NI!!!! GILA CEKIK DARAH...aku belum duduk lagi dia da kata harga nak pergi sana berapa....AMBOIIII orang tua ni...kemain demand lagi dengan aku...nampak sangat TAK PAKAI METER.....tapi aku malas la nak argue...so aku pun IYEKAN AJEK....walaupun dalam hati aku tak puas hati...HUH!!!! tak la jauh sangat pun tempat tu dari LRT tu...siap bagi no tepon kat aku lagi...beria naw uncle ni...NAK KOYAKKAN POKET AKU LAGI LA TU...JANGAN HARAP LA...penyudahnya balik tu aku naik bus jek...SAVE DUIT AKU....ngeeeeeeeeeeee~
kalau aku tahu dari tadi aku naik bus jek....huhuhu..
  • shopping kat Kedai 1 Malaysia...
aku tak pernah masuk dalam kedai ni..walaupun kat kawasan rumah aku ada jek...hehee...tapi disebabkan agak jauh so aku pun malas nk merajinkan diri...ngeh3...aku masuk kedai ni saja nak usha2 barang2 ni....nak tengok harga barangan dia...murah sangat ke???  and ternyata sama jek sebenarnya...tak ada la murah pun...yang murah pun barang 1 M'sia tu jek la...tapi boleh tahan la kedai dia...tolong promote produk IKS kan...ok la tu...aku shopping ape???? hahaha...beli daging burger jek pun...tu jek yang mampu...JOBLESS la katakan....kahkahkahkahkahkahkahkah...

ni jek la pun aktiviti aku hari ni...BOSAN kan...tahu tak pe....huhu..


wasalam...



No comments:

Post a Comment